Bestellen en betalen
Zodra je op de bestelpagina de producten van je keuze hebt gekozen en je gegevens hebt ingevoerd, klik je op ‘Bestel’. Pas wanneer je je betaalgegevens hebt ingevuld en op akkoord hebt gekikt, is je bestelling definitief.
Annuleren
Mocht je je bestelling willen annuleren, dan kan dat eenvoudig door ons een e-mail te sturen op info@semperlana.com.
Bezorgen
We verzenden bestellingen (op werkdagen) binnen 24 uur na ontvangst, om er alles aan te doen dat je bestelling binnen een paar werkdagen bij je wordt bezorgd. Omdat we echter afhankelijk zijn van PostNL voor de bezorging, kunnen we niet altijd garanderen dat dit lukt. Om verzending gratis te kunnen aanbieden (in de hele EU), versturen we je bestelling via de brievenbus, zonder track & trace.
Voor vragen over de status van je bestelling kun je natuurlijk ook altijd even een berichtje sturen naar info@semperlana.com. We helpen je graag.
Delen van naam en adres
Om de postbezorgers goed hun werk te kunnen laten doen, delen wij eenmalig je naam en adresgegevens (op de envelop) met PostNL - of een van hun onderaannemers. Zij gebruiken deze gegevens alleen voor het uitvoeren van je bestelling.
Verzenden
Verzenden binnen de Europese Unie is gratis. Ongeacht het aantal zakjes.